Dobrian Dobrev, cofondator Toddlr: Am ajuns la 7.000 de utilizatori activi lunar din 143 de ţări şi ţintim 100.000 în următorii doi ani

STUDIU. Cuplurile fără copii nu au mai multe regrete mai târziu în viață

Toddlr transformă timpul petrecut de copiii de 3-7 ani în fața ecranelor într-o experiență de învățare activă, bazată pe metodologii Montessori și STEM, conform ZF.

Aplicația este dezvoltată de un start-up ed-tech bulgăresc și ajunge la 7.000 de utilizatori activi lunar, din 143 de țări, în doar opt luni de la lansare.

Toddlr transformă ecranele în jocuri educative

Proiectul este prezentat la festivalul FOMO, propune o alternativă sănătoasă la consumul pasiv de conținut video și ajută copiii să-şi dezvolte abilitățile prin joc, înainte de a începe şcoala și să combată dependența de ecrane.

Platforma se remarcă prin stilul vizual low-poly, realitatea augmentată care aduce experiența digitală în spațiul fizic, dar și un mecanism de limitare a timpului de utilizare, care le ajută pe familii să impună reguli fără crize de furie. Toddlr porneşte ca un proiect de master la Barcelona Technology School.

Toddlr caută finanțare pe SeedBlink pentru a dezvolta conținut educational personalizat

Start-up-ul se autofinanțează, dar deschide o primă rundă de finanțare pe SeedBlink, cu scopul de a dezvolta pachete de jocuri personalizate, care răspund unor nevoi cognitive, motorii sau logice ale copiilor, într-un mod care stimulează învățarea. Noul conținut include, printre altele, informaţii practice de robotică sau de logică condiţională.

Aplicația funcționează și cu pachete gratuite iar pachetele plătite se implementează într-un sistem de abonamente. Obiectivul pe termen mediu este de a ajunge la 100.000 de utilizatori activi lunar. Prezent la evenimentul FOMO de la Bucureşti, cofondatorul Dobrian Dobrev se declară impresionat de scena locală de start-up-uri, care, potrivit lui, se află mult înaintea multor alte ecosisteme.

Exit mobile version