- Disney nu va mai folosi platforma de gestionare a relațiilor cu clienții, Slack, de la Salesforce.
- Anunțul vine după ce un hacking a sustras mai mult de un terabyte de date ale companiei, potrivit unui raport din buletinul informativ Status media.
- Multe echipe au început deja să facă tranziția către instrumente de colaborare simplificate la nivel de întreprindere, potrivit raportului.
Disney, una dintre cele mai mari și influente companii de divertisment din lume, anunță că va înceta folosirea platformei Slack, deținută de Salesforce pentru gestionarea datelor clienților, anunță Reuters. Anunțul vine după ce un hacking a sustras mai mult de un terabyte de date ale companiei, potrivit unui raport al Status media. Directorul financiar al Disney, Hugh Johnston, declară că majoritatea companiilor media și de divertisment vor înceta să mai folosească serviciul în cursul acestui an.
Grupul de hacking NullBulge a publicat date de la mii de canale Slack la gigantul divertismentului, inclusiv coduri de computer și detalii despre proiecte nelansate. Datele acoperă peste 44 de milioane de mesaje de la instrumentul de comunicare Slack la locul de muncă al Disney, conform Wall Street Journal.
Ce impact este asupra industriei?
Renunțarea Disney la Slack poate avea implicații semnificative pentru piața platformelor de comunicare. Companiile mari care se confruntă cu amenințări cibernetice ar putea reconsidera folosirea unor soluții standardizate și ar putea opta pentru alternative mai sigure sau soluții personalizate. Acest lucru ar putea determina furnizorii de software să își reevalueze măsurile de securitate și să îmbunătățească serviciile oferite pentru a răspunde cerințelor clienților.