- Digitalizarea înlocuiește ofertele tipărite cu reclame pe ecrane în magazine și influențează decizia de cumpărare direct la locul vânzării, scrie ZF.
- Retailerii devin competitori importanți ai media tradiționale, precum televiziunea, prin utilizarea ecranelor digitale.
- Cardurile de fidelizare le permit retailerilor să conecteze reclamele afișate cu achizițiile făcute, sporind eficiența marketingului în retail.
Digitalizarea transformă publicitatea în retail și înlocuiește ofertele tipărite cu reclame pe ecrane în magazine, care influențează direct decizia de cumpărare, conform ZF.
Retailerii devin astfel competitori importanți ai media tradiționale, precum TV-ul și folosește ecrane digitale și carduri de fidelizare pentru a conecta reclamele cu achizițiile clienților și sporește impactul asupra consumatorului la punctul de vânzare.
Ce spune Ionuţ Corniciuc, proprietar, IPP Holding Group?
„Decizia de cumpărare pentru orice consumator se face foarte mult de la locul de cumpărare. Retailerii au început să joace un rol din ce în ce mai important în influenţarea deciziei de cumpărare datorită digitalizării. Pe lângă media tradiţională, a apărut o nouă media. Hârtia a fost înlocuită cu ecrane până şi la shaormeria din colţ. În magazine, celebrele oferte de la capătul raftului sunt înlocuite de televizoare. Televizoarele din magazine devin o media măsurabilă în competiţie cu televiziunile pentru că, în plus, retailerii promovează cardurile de fidelizare care le permit să facă legătura cu ceea ce s-a expus pe ecranele din magazine şi ce s-a cumpărat în acea perioadă“, spune el.

