Darius Petric, cofondator, Contakt: Vrem să ne extindem în regiune pe pieţe precum Polonia, Cehia, Serbia şi Ungaria. Pe pieţele externe observăm o deschidere mai mare spre produse de nişă şi o loialitate crescută faţă de branduri

Retailerul Contakt, specializat în distribuția de accesorii și tehnologii pentru dispozitive mobile, vrea să se extindă în 2025 pe noi piețe regionale, precum Polonia, Cehia, Serbia și Ungaria, scrie ZF.

Această decizie vine în contextul în care pe piețele externe cererea se orientează tot mai mult către produse de nișă și servicii post-vânzare de calitate.

Care e comportamentul consumatorilor?

În timp ce consumatorii din România rămân sensibili la raportul calitate-preț, pe piețele externe se remarcă o deschidere mai mare către produse specializate și o loialitate crescută față de brandurile care oferă suport post-vânzare excelent.

Această diferență de comportament determină adaptarea modelului de business în funcție de specificul fiecărei piețe.

Care e strategia companiei?

Contakt adaptează oferta prin localizarea designului și serviciilor, precum și prin construirea de parteneriate locale pentru a înțelege mai bine nevoile clienților din fiecare regiune.

Compania, fondată în 2002 la Timișoara, încheie anul 2024 cu afaceri de 130 milioane lei, în creștere cu 10% față de 2023, și un profit net de peste 15 milioane lei.

Exit mobile version