- Proiectul pastel face din agenție și o asociație.
- Dana Nae Popa e fondatoarea companiei pastel.
- pastel e o companie de publicitate.
- pastel are în portofoliul de clienţi precum Group Renault, mallul Sun Plaza.
- Dana Nae Popa are +18 ani experiență în business.
- Asociația pastel are +800 de beneficiari.
- Dana Popa, pastel: Trebuie să gândim strategic.
- Dana Popa, pastel: Trebuie să operăm cu eficiență ridicată.
- Dana Popa, pastel: Oferim +18.000 de euro în servicii de agenție.
- Dana Popa, pastel: pastelZ e programul nostru de internship.
- pastelZ dezvoltă noua generație de specialiști în comunicare.
Cum se mișcă business-ul Pastel, o companie românească de publicitate care a fost fondată în 2006 de Dana Nae Popa, când era studentă în ultimul an în cadrul ASE.
Asociația Pastel e o inițiativă crescută din interiorul agenției, care își propune să transforme faptele bune într-un obicei și implicarea în cauze sociale într-o rutină de echipă.
Totul începe cu o decizie simplă: o faptă bună în fiecare lună.
2024 a fost un an de maturizare și repoziționare.
În 2025, cuvântul-cheie este „prezent” – atât ca mindset de business, cât și ca strategie de leadership.
Ce spune Dana Nae Popa owner and managing director pastel și președinte, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România?
„Da, în primul rând mă bucur mult să fiu astăzi aici. Pastel este într-o perioadă de maturizare, ca să zic așa. Anul acesta a împlinit 19 ani, ne pregătim de anul 20, o cifră rotundă.
Despre ce a fost ultima perioadă? A fost o perioadă în care am investit în dezvoltarea noastră pe zona de a înțelege mai bine ce înseamnă implicarea socială, proiectele de CSR au fost prioritare pentru noi. Am dezvoltat foarte mult și colaborările cu mediul academic, prin parteneriate strategice cu facultăți de profil. De asemenea, ne-am focusat și pe a înțelege cum AI ne poate ajuta pe viitor.
Iar în ce privește zona de fapte bune, apropo de întrebare, Asociația Pastel a pornit în urma unui program intern al agenției. Noi, oamenii din agenție, lună de lună ne-am implicat. Acum 8 ani de zile, atunci a început programul în agenție, ne-am implicat în a face fapte bune lună de lună. Numele programului era „Nici o lună fără faptă bună”, dar ne-am dat seama că trebuie să ducem acest program la un nivel următor.
Și așa a apărut ONG-ul Asociația Pastel, care anul acesta împlinește 5 ani și are o echipă dedicată și practic duce misiunea programului nostru mai departe. În acești 5 ani avem peste 40 de proiecte. Scopul nostru este să convingem cât mai multă lume, oameni și companii, să transforme făcutul de bine într-un obicei lună de lună, indiferent în cauza în care se implică. Pentru că, puțin cu puțin, putem să facem o lume mai bună în jurul nostru.
Pe termen mediu și lung vrem să rămânem aceeași agenție pe care clienții se pot baza, vrem să investim în colaborările pe care le avem cu mediul academic, vrem să consolidăm poziționarea noastră în zona de agenție care este preocupată nu doar de rezultatele de business ale clienților noștri, ci și de impactul social pe care campaniile pe care noi le facem le au în societate.
Și îmi doresc să fim și să rămânem aceea agenție, pentru că aceasta e viziunea cu care eu am pornit la drum: să fim agenția în care eu m-aș angaja, în care eu aș dori să-mi construiesc o carieră și să facem lucrurile ca pentru noi în continuare”, spune ea.
