- Dacia vizează 700.000 de unități vândute în 2025, cu Bigster ca vedetă și depășește 17.000 de unități vândute și 38.000 de comenzi, scrie ZF.
- Bigster aduce vânzări de 2,8 miliarde de euro anual, iar întreaga gamă Dacia generează venituri estimate de 12,6 miliarde de euro în 2025.
- Peste 23% din vânzările Dacia sunt electrificate, cu Spring în creștere și Duster ca lider al SUV-urilor de retail din Europa.
Dacia țintește un obiectiv istoric de 700.000 de unități vândute în 2025, față de 674.000 în 2024, conform ZF.
Frank Marotte, directorul de marketing și vânzări, declară că, deși există incertitudini pe piață, performanțele pe piețele-cheie oferă încredere. În perioada 2018-2019, Dacia depășește acest prag, inclusiv cu utilitare în gamă. Cifra de vânzări include atât producția din Maroc, cât și cea de la Mioveni.
Bigster consolidează poziția Dacia pe piața europeană, cu vânzări de 2,8 miliarde de euro anual
Bigster, SUV-ul de top al gamei, are un succes major și depășește 17.000 de unități vândute și 38.000 de comenzi, cu un ritm anualizat de 100.000 de unități. La un preț mediu de 28.000 de euro, Bigster generează vânzări de 2,8 miliarde de euro pe an și consolidează poziția Dacia într-un segment mai premium. Întreaga gamă, cu un preț mediu de 18.000 de euro, generează venituri de 12,6 miliarde de euro în 2025 și demonstrează tranziția Dacia de la un brand low-cost la unul competitiv pe piața europeană.
Bigster atrage mulți clienți noi și peste 70% dintre aceștia sunt la primul model Dacia. Pe lângă Bigster, Spring, cel mai accesibil model electric din Europa, înregistrează o creștere de 63%, iar Duster rămâne cel mai vândut SUV de retail din Europa. În total, 23,5% din vânzările Dacia sunt electrificate și susține astfel obiectivele de reducere a emisiilor ale grupului Renault.

