Cristian Brînză, fondator, Moon Resorts: Investitorii se bazează foarte mult pe cifre iar orice investiție are nevoie de puțin timp să se așeze

Moon Resorts, un concept turistic fondat de antreprenorul român Cristian Brînză, atrage până în prezent șase investitori și finanțări de ordinul milioanelor de euro pentru dezvoltarea unei rețele de căsuțe modulare în Bușteni și Comarnic.

În 2024, compania raportează o cifră de afaceri de circa 2,5 mil. de euro și își propune ca până la final de an să ajungă la un portofoliu de 100 de unități de cazare.

Moon Resorts operează în prezent trei locații, cu 53 de căsuțe finalizate și alte 10 în construcție.

Anul trecut primește peste 60.000 de turiști, cu o medie de peste 5.000 de vizitatori lunar.

Integrează tehnologii moderne în operarea unităților, de la check-in digital, până la automatizarea curățeniei și optimizarea consumului de resurse.

Iar căsuțele sunt amplasate în zone naturale slab dezvoltate turistic, dar accesibile din București.

Ce urmează pentru Moon Resorts în 2025?

Ce spune Cristian Brînză, fondator, Moon Resorts?

„La început a fost destul de dificil, ținând cont că în general investitorii se bazează foarte mult pe cifre. Iar cifrele la început nu arată spectaculos, pentru că orice investiție are nevoie de puțin timp să se așeze. Însă, cumva, spiritul meu antreprenorial a contat mai mult în perioada respectivă și o investiție inițială a fost destul de mică din partea mea, ulterior alăturându-se niște investitori care au apreciat foarte mult conceptul. Asta a ținut foarte tare de locație, de cum sunt amenajate căsuțele, cum arată. Și acum, în momentul de față, pe lângă primii investitori, care deja o parte din ei încep să-și facă și exit-ul din business, atragem alți investitori pentru extinderea la până la 100 de căsuțe anul ăsta.

În prezent avem aproximativ 60 de căsuțe care sunt gestionate cumva independent, pentru că fiecare resort are management-ul propriu și angajați proprii. Și atunci separăm experiențele și încercăm să fie diferite. Fiecare resort este gândit să aibă o experiență diferită. Cumva încercăm să nu ne canibalizăm pe piață, să oferim aceeași experiență, nu știu, unul mai luxury, altul spre team building-uri, unul care are o experiență mai spre familii, altul spre cupluri. Și atunci ne canalizăm eforturile să le facem diferite pe fiecare și așa reușim să oferim o altă experiență clienților.

Cel mai important lucru pentru noi a fost mereu view-ul pe care îl oferă căsuțele și mai ales zonele pe care le alegem să fie aproape de București. În general, oamenii sunt sătui de Valea Prahovei și de condițiile de trafic destul de grele și atunci ceea ce am reușit să facem este să aducem mai aproape de București zone mai accesibile și mai spectaculoase. Pentru că, indiferent că vorbim de Comarnic sau de zona din jurul Comarnicului, există și acolo, exact cum și vedem în imagini, există și acolo zone spectaculoase, de unde în fiecare căsuță se vede un view foarte frumos”, spune el.

Exit mobile version