Compania finlandeză Wolt finalizează achiziţia platformei Tazz de la eMAG şi lansează oficial brandul pe piața locală în cursul acestui an

Compania finlandeză Wolt, deținută de gigantul american DoorDash, finalzează achiziția Tazz, una dintre principalele platforme de livrare din România, de la eMAG, scrie ZF.

Ce spune Miki Kuusi, CEO Wolt şi Head of DoorDash International?

„România este o piaţă mare şi dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, relaţii solide cu clienţii şi a acumulat un know-how profund al pieţei locale. Suntem încântaţi să ne unim forţele, valorificându-ne reciproc punctele forte pentru a construi experienţe şi mai bune pentru clienţii, comercianţii şi curierii din România. Aşteptăm cu nerăbdare să pornim împreună pe acest nou drum şi să lansăm brandul Wolt în România, în cursul acestui an”, spune el.

Serviciile Tazz continuă

După achiziție, selecția de restaurante, supermarketuri și retaileri parteneri rămâne neschimbată.

Clienții beneficiază în continuare de transport gratuit prin programul eMAG Genius, datorită parteneriatului stabilit între Wolt și eMAG.

Care sunt perspectivele oferite de colaborare?

Alin Șerban, CEO Tazz, evidențiază avantajele parteneriatului cu Wolt, ce includ tehnologia avansată, îmbunătățirea experienței utilizatorilor și oportunitățile de inovație și extindere.

Șerban va continua să conducă operațiunile Wolt în România, în contextul acestei tranziții.

Cum evoluează Wolt?

Tazz activează în peste 35 de orașe din România, iar Wolt, lansată în 2014 în Finlanda, operează în prezent în peste 30 de țări, dintre care în 28 sub propriul brand.

Achiziția marchează un pas important pentru Wolt în extinderea influenței sale pe piața locală și regională.

Exit mobile version