Cererea de servicii de coaching online a crescut în timpul și după pandemie și a adus un record de 20 de miliarde de dolari investiți în start-up-uri edtech in 2021, scrie Business Insider. Iar companii precum Coca-Cola Twitter sau LVMH apelează la soluții de perfecționare a angajaților prin intermediul CoachHub, spre exemplu. Compania, modelată de ingineri și oameni de știință, a dezvoltat o platformă care își propune să ofere coaching personalizat și poate urmări în timp real progesul angajaților unei companii.
“Una dintre cele mai mari provocări pe care le întâmpină orice persoană din vânzări, în special managerii, este balanța dintre susținerea angajaților și stimularea creșterii veniturilor.
Am văzut asta ca pe o oportunitate fantastică de a afla cum îi putem sprijini cel mai bine prin coaching pe angajați pentru a le permite să fie cei mai buni oameni, să fie cei mai susținători manageri și lideri pentru echipele lor.
În marketplace-ul nostru EMEA sunt oameni din diverse culturi și am vrut o soluție care ne să ne permită să îmbrățișăm diversitatea pieței. Prin urmare, le permitem oamenilor noștri să experimenteze platforma într-o limbă la alegerea lor, într-un mod personalizat, identificabil și cu impact.
A avea o experiență de coaching într-o platformă digitală ar putea oferi cuiva un moment „aha” de reflecție, un moment în care să se simtă total sprijinit, dar care îi oferă și încrederea de a face acele schimbări.”, a declarat Neil Cody, Head of EMEA Customers Learning eXperience, Twitter.
De la coaching, la training. În România, cifra de afaceri a primilor cinci jucători de pe piața de training în 2021, Ascendis, Trend Consult, Stand for Development, Human Invest și Exec-Edu, a fost de 13,2 milioane de euro, potrivit ZF. Mai mult, în ultimii doi ani companiile de profil au înființatat noi linii de business, au creat programe noi și au livrat cursuri de training online și în alte țări; iar în ultima perioadă, au revenit la cursurile de la clasă.
Am discutat subiectul cu Oana Scarlat, CEO al firmei de training Exec-Edu.
“Ultima perioadă a fost marcată de foarte multe provocări pe piața de training, iar furnizorii din această piață au fost nevoiți să se adapteze în permanență în ultimii doi ani, de la cursuri 100% online la formatul hibrid de acum. Cât privește cererea de cursuri, la acest moment există foarte multe programe orientate către creșterea colaborării și a lucrului în echipă, către programe de management și de leadership.”, a povestit Oana Scarlat, CEO al firmei de training Exec-Edu.