Chipotle testează „Zipotle”, un serviciu de livrare prin drone Zipline, disponibil inițial pentru clienți selectați din Dallas, cu comenzi de până la 5,5 kg și cost fix de 2,99 dolari

Chipotle testează livrările autonome printr-un parteneriat cu Zipline, lider în transportul prin drone, conform CNBC.

De joi, un număr limitat de clienți din zona Dallas pot comanda prin aplicația Zipline meniul complet Chipotle, livrat de aeronave autonome de la restaurantul din Rowlett, Texas. Extinderea serviciului către mai mulți utilizatori urmează în săptămânile viitoare, iar deciziile viitoare depind de rezultatele testului.

Chipotle testează „Zipotle”, serviciul de livrare prin drone

Comenzile se plasează în „Zipping Point”, de unde drona le preia și le transportă la destinație și le lasă la sol printr-un droid coborât de la 300 de picioare. Noul serviciu, numit „Zipotle”, funcționează zilnic între 12:00 și 20:00, cu planuri de extindere până la 22:00, pentru comenzi de până la 5,5 kg (în creștere la 8 kg). Costul livrării este de 2,99 dolari plus un comision de 15%, plafonat la 6 dolari.

Proiectul vizează în special tinerii consumatori, atrași de tehnologie și de livrările rapide, o categorie deja dominantă pentru Chipotle. Compania speră ca inovația să contribuie la redresarea vânzărilor, după ce traficul și încasările pe restaurante comparabile scad cu 4% în ultimul trimestru. Zipline promite livrări rapide, silențioase și sustenabile, operează deja pe patru continente, cu peste 100 de milioane de mile autonome parcurse. În paralel, firma colaborează și cu Sweetgreen pentru viitoare lansări.

Exit mobile version