Casa Hermes anunță deschiderea a trei noi fabrici pentru a putea face față cererii de genți Birkin și Kelly. Câte ore de cusut manual durează producția unei genți-simbol

Casa Hermes anunță deschiderea a trei noi fabrici, pentru a putea face față cererii crescute pentru gențile-simbol, Birkin și Kelly. Cele trei fabrici vor fi deschise în Franța, la Louviers, Sormonne și Riom. Și asta pentru că Hermes nu vrea să renunțe la filozofia sa de lucru.

“E ceva foarte simplu la Hermès, o geantă e făcută de o singură persoană. Dacă vreau să ajustez producția, probabil voi mări producția, dar e foarte important pentru noi ca o singură persoană să facă o geantă și acea persoană o va face în 15 ore, sunt 15 ore de cusut manual.”, a declarat Axel Dumas, CEO Hermès.

Compania angajează anual peste 400 de artizani, iar în prezent are 4.300 de lucrători în piele. Cererea pentru gențile Hermes e atât de mare încât compania nu a putut onora toate comenzile, iar asta s-a văzut în cifrele trimestrului 4 din 2021, când vânzările s-au ridicat la 2,38 miliarde de euro, față de o estimare de 2,53 de miliarde de euro.

“Mica schimbare a fost că, în decembrie, din cauza Omicron, a trebuit să închidem câteva magazine în Statele Unite, traficul turiștilor a scăzut, s-a oprit puțin, dar asta se va schimba, va evolua și privesc viitorul cu încredere.”, a mai adăugat Axel Dumas, CEO Hermès.

Comparativ, grupul LVMH a avut venituri-record, în creștere cu 51% în trimestrul 4 al anului trecut. Brandul Gucci, deținut de grupul Kering, a avut un plus de 32%, în venituri, în aceeași perioadă, iar Hermes o creștere de doar 11%. Totuși, CEO-ul Hermes rămâne optimist cu privire la evoluția din 2022, în condițiile în care veniturile anuale ale companiei au urcat cu 41% în 2021 față de 2020, cel mai bun an din istoria de 185 de ani a casei Hermes.

“Cred că suntem într-un teritoriu neexplorat. Cred că suntem într-o lume non-liniară acum, așa că e greu să faci o predicție exactă. Ceea ce văd acum, este că nu se schimbă trendul.”, a povestit Axel Dumas, CEO Hermès.

Gențile Hermes au devenit un must-have în lumea celebrităților. Vedete ca Victoria Beckham, Katie Holmes, Rita Ora sau Kelly Brook au în dressing-uri chiar și câteva sute de astfel de genți. Modele rare ale genților Hermes au fost vândute la licitație pentru sume ce au depășit 350.000 de euro.

“Dacă Hermès e cel mai important brand ca valoare, cel mai important model este Birkin, iar cel mai important model Birkin este Himalaya, o geantă creată pe tonuri de gri și alb. Aceste genți sunt pentru colecționarii de top din toată lumea. Avem oameni din Asia, din Orientul Mijlociu, de aici, din Statele unite, avem oameni de pretutindeni. Avem clienți care au 5 sau 10 genți, avem clienți care au 200-300 de genți, e o plajă largă.”, a povestit Matt Rubinger, international head of bags, Christie’s.

Exit mobile version