Canva lansează un program de vânzare de acțiuni pentru angajați, care evaluează compania la 42 mld. dolari și atrage investitori noi precum JPMorgan Asset Management

Canva, dezvoltatorul australian de software de design care concurează cu Adobe și Figma, lansează un program de vânzare de acțiuni pentru angajați și evaluează compania la 42 mld. dolari, conform FT.

Noua valoare urcă de la 32 mld. dolari în octombrie trecut și atrage investitori noi precum JPMorgan Asset Management, dar și acționari existenți.

Canva crește la 240 mil. utilizatori și investește în AI

Fondată în 2013, Canva are 240 mil. utilizatori activi lunar și venituri anualizate de 3,3 mld. dolari, ceea ce o plasează printre cele mai valoroase companii de tehnologie din Australia, alături de Atlassian. Extinderea globală, inclusiv în SUA, alimentează speculațiile cu privire la o viitoare listare pe Nasdaq, mai ales după IPO-ul rivalului Figma, evaluat la 34 mld. dolari.

Compania, condusă de cofondatorii Melanie Perkins și Cliff Obrecht, investește în AI și anul trecut achiziționează Leonardo AI, o platformă de generare de imagini din text. Actuala tranzacție confirmă încrederea investitorilor în potențialul Canva, care atinge anterior o evaluare maximă de 40 mld. dolari în 2021, înainte ca unele fonduri să o reducă la 25 mld. dolari odată cu scăderea pieței tech.

Exit mobile version