- Bergenbier înregistrează o creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2024 și ajunge aproape la 1 miliard de lei, scrie ZF.
- Vânzările de bere fără alcool cresc cu 15%, iar mixurile și berile cu arome înregistrează un avans de 21%.
- Bergenbier rămâne prudentă în fața instabilității fiscale și măsurilor economice restrictive din 2025, dar continuă investițiile în fabrica din Ploiești și în portofoliul diversificat de mărci.
Bergenbier este parte a grupului Molson Coors și încheie anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de lei, în creștere cu 10% față de anul anterior, conform ZF.
În ciuda unui an dificil, compania își consolidează poziția pe piața berii din România prin extinderea portofoliului de branduri și întărirea parteneriatelor comerciale și marchează al patrulea an consecutiv de creștere dublă cifră.
Ce spune Mihai Voicu, director general, Bergenbier S.A?
„2024 a fost, fără îndoială, un an dificil, iar piaţa berii din România nu a fost ocolită de provocări. Într-un context social şi economic complicat, ne-am consolidat poziţia datorită unei abordări coerente, axate pe extinderea portofoliului de branduri şi pe întărirea parteneriatelor comerciale. Este al patrulea an consecutiv de creştere double-digit a cifrei de afaceri, o validare că strategia noastră funcţionează într-un mod sustenabil.
Deşi avem o bază solidă – susţinută de lansări precum Madrí Excepcional, investiţii continue în fabrica din Ploieşti şi în echipele noastre – ne confruntăm cu creşteri de taxe, iar acciza la bere se va majora cu 10% de la 1 august. Întregul context ne obligă să fim reticenţi în privinţa noilor investiţii şi rezervaţi în ceea ce priveşte creşterea pieţei în 2025. Vom continua planurile strategice pentru anul în curs, conştienţi că optimizarea resurselor şi capacitatea de adaptare vor fi esenţiale în perioada următoare”, spune el.

