- Amazon adaugă mașini second-hand certificate pe platforma Amazon Autos, disponibilă acum în Los Angeles, scrie Auto News.
- Clienții pot cumpăra online mașini noi și folosite, cu prețuri și tranzacții actualizate în timp real.
- Amazon gestionează complet procesul de cumpărare, spre deosebire de Costco, care doar recomandă.
Amazon își dezvoltă platforma online dedicată vehiculelor auto, ce integrează acum și mașinile pre-deținute, utilizate și certificate. Din 4 august, consumatorii din Los Angeles pot accesa prin Amazon inventarul de vehicule second-hand oferit de dealerii Hyundai, scrie Auto News.
Care e scopul platformei?
Amazon Autos permite clienților să cumpere direct noi modele Hyundai prin site-ul Amazon, cu scopul de a simplifica procesul de achiziție auto, ce îl face mai convenabil și eficient.
Care sunt tendințele pieței?
Fan Jin, directorul Amazon Autos Global, declară că feedback-ul clienților este extrem de pozitiv, iar interesul pentru achiziționarea mașinilor online crește, ceea ce reprezintă un avantaj important pentru platformă.
Cum arată extindere geografică?
Programul Amazon Autos testează inițial serviciul cu angajații Amazon și cu anumiți dealeri Hyundai din zonele limitrofe. Lansat oficial la sfârșitul anului 2024, serviciul se extinde deja în 130 de orașe. Totuși, compania nu face public numărul dealerilor înscriși sau volumul de vânzări realizate prin platformă.
Care sunt aspectele tehnice ale platformei?
Pentru a oferi o experiență completă de comerț electronic, platforma Amazon Autos necesită integrarea în timp real a inventarului, prețurilor și procesării tranzacțiilor cu sistemele informatice ale dealerilor, conform explicațiilor oferite de Fan Jin.
Care e diferența față de programul auto al Costco?
Spre deosebire de Costco, care oferă doar un serviciu de recomandare cu prețuri negociate pentru membrii săi, Amazon gestionează întregul proces de cumpărare auto, de la selecție până la tranzacție, prin intermediul platformei sale.

