Alexandru Lascăr, cofondator, Stay Fit Gym: Suntem lanțul de fitness care a crescut cel mai mult în ultima perioadă și am accesat cele mai multe complexe comerciale

Stay Fit Gym, reţeaua cu cea mai mare acoperire în România, intră în parteneriat cu grupul Marriott. Vrea să dezvolte un centru de fitness de 1.500 mp în incinta hotelului Sheraton din București.

Investiția trece de 5 milioane de lei și marchează un nou pas în strategia companiei: extinderea de locații, unde se intersectează business-ul, turismul și stilul de viață activ.

Stay Fit operează azi 52 de cluburi în 22 de orașe și vrea să ajungă la 100 până în 2027. Rețeaua Stay Fit Gym e fondată în 2012 de trei antreprenori români: Alexandru Lascăr (CEO), Marius Preodișteanu (Head of Expansion) și Laurențiu Lascăr (Director Operațional).

Ce spune Alexandru Lascăr, cofondator, Stay Fit Gym?

„Evoluția noastră din ultima perioadă cu siguranță a tras atenția mai multor oportunități, mai multor investitori. Suntem lanțul de fitness care a crescut cel mai mult în ultima perioadă și am accesat cele mai multe complexe comerciale, am deschis în mai multe zone și tocmai de asta probabil am atras atenția și în această direcție.

Provocările cred că sunt ca în orice altă companie, inclusiv în mediul de business, din păcate, e ușor instabil. Provocările vin foarte mult din zona de fiscalitate, pentru noi la fel de importantă în a verifica ce se întâmplă și costurile utilităților, de exemplu, care știm cu toții că vor suferi niște schimbări în perioada următoare și având niște suprafețe mari, niște locații mari ne impactează foarte mult. Deci suntem foarte atenți să vedem cum putem adapta business plan-ul la noua realitate. Suntem însă puțin mai relaxați decât eram acum două săptămâni și încercăm să ne facem scenariul în fiecare direcție.

Noi luptăm cu aspectul ăsta de câțiva ani. Cu siguranță evoluția piaței va fi determinată de investiții. Investiții nu doar în orașele mari, ci și în orașe medii și mici. Asta facem de patru ani de zile. Am ajuns în 23 de orașe în momentul ăsta, printre care și orașe de 50.000 de locuitori, pe care de acum ceva timp nu le vizam, să spun așa. Trebuie să oferim oamenilor infrastructura necesară pentru a face sport și apoi să îi judecăm de ce fac sau nu fac. Sunt sigur că o vom crește, se vede cu ochiul liber, interesul crescându-se pe tot ce înseamnă wellness, wellbeing, fitness și sport în România. Țintim creșterile, ne uităm și noi la vest, într-adevăr, Germania și nu numai toată media din vest este undeva la 10-15%, iar în Nord-Europei se duce chiar la 20%. Noi încă suntem în jur de 5-6%, dar ca orice investitor, ne uităm cu prioritate și la potențial. Și aici e ce trebuie”, spune el.

Exit mobile version