Alaska Airlines și Hawaiian lansează programul comun Atmos Rewards și primul card premium, cu taxă de 395 dolari

Alaska Airlines intră în competiția pentru clienți premium din industria aviatică prin lansarea unui program comun de loialitate cu Hawaiian Airlines, companie pe care o achiziționează anul trecut, conform CNBC.

Noul program, Atmos Rewards, include și primul card premium al companiei, Atmos Rewards Summit Visa Infinite, realizat împreună cu Bank of America. Cardul costă 395 dolari pe an și oferă beneficii precum acces la lounge-uri, vouchere de 50 dolari pentru întârzieri și reduceri la biletele pentru însoțitori.

Alaska lansează Atmos Rewards cu praguri mai ridicate și planuri de extindere internațională

Programul Atmos le permite pasagerilor să aleagă modul de acumulare a punctelor: în funcție de distanță (1 punct/milă), de preț (5 puncte/dolar) sau de numărul de segmente de zbor (500 puncte/zbor). Trecerea la noile niveluri de elită devine mai dificilă: pentru Atmos Platinum sunt necesare 80.000 puncte, iar pentru Atmos Titanium 135.000 puncte, praguri mai ridicate decât în prezent. În schimb, Alaska promite că milele nu își pierd valoarea la utilizarea pentru bilete.

Toate nivelurile oferă posibilitatea de upgrade gratuit, atunci când locurile sunt disponibile, inclusiv pe zborurile American Airlines. Deși programele de loialitate se unifică, Alaska și Hawaiian își păstrează mărcile distincte, iar Alaska anunță planuri de extindere internațională cu aeronave wide-body din Seattle. Mișcarea se înscrie într-o tendință generală din industrie: companiile aeriene, inclusiv cele low-cost precum Spirit și Frontier, investesc în produse premium și în fidelizarea clienților dispuși să cheltuiască mai mult.

Exit mobile version