Agroland crește cu 36% în T1/2025 și ajunge la 89 mil. lei cifră de afaceri

Agroland Business System este un grup antreprenorial românesc activ în retail, agricultură și alimentație, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, raportează pentru T1/2025 o cifră de afaceri de 89 milioane lei, în creștere cu 36% față de T1/2024, iar profitul net urcă la 3 milioane lei, conform ZF.

Capitalizarea bursieră a companiei ajunge la 117 milioane lei, iar acțiunile se apreciază cu 16% de la începutul anului.

Ce spune Horia Cardoş, fondator şi CEO, Agroland Group?

„Primul trimestru din 2025 a fost unul de expansiune pentru grupul Agroland. Am avut rezultate bune şi am avansat cu paşi mari în toate cele trei direcţii principale ale grupului. Ne-am concentrat pe extinderea reţelei de magazine, pe consolidarea diviziei Food şi pe dezvoltarea agribusiness-ului, dar poate cel mai important este faptul că am început să pregătim transformarea Agroland într-un holding bine structurat, cu o organizare clară şi eficientă.

Ne dorim ca fiecare pas pe care îl facem, de la extinderea operaţiunilor până la organizarea internă, să contribuie la creşterea valorii grupului Agroland pentru toţi cei care ne susţin. Credem că prin disciplină, transparenţă şi o direcţie clară de dezvoltare, putem consolida încrederea investitorilor şi să le oferim motive reale să fie parte din povestea noastră pe termen lung. “Până la sfârşitul anului 2025 vom finaliza transformarea Agroland într-un holding care va administra distinct cele trei divizii (food, retail, agribusiness – n.red). Această reorganizare va aduce transparenţă sporită pentru investitori şi va constitui fundamentul pentru următorul nostru obiectiv: atingerea unei cifre de afaceri consolidate de 100 de milioane de euro în următorii 3 ani şi listarea pe Piaţa Principală a Bursei de Valori Bucureşti”, spune el.

Exit mobile version