- Ideologiq crește cifra de afaceri cu 60% în 2024.
- Agenția extinde activitatea în 9 țări din SEE și CEE.
- EMAC atrage peste 1.000 de participanți.
- Echipa Realistiq încheie o aplicație mobilă în 16 luni.
- Quadratiq lansează produs propriu de e-commerce.
- Portofoliul de clienți include peste 10 branduri internaționale.
- Centriq contribuie la lansarea de branduri românești.
- Mediaposte susține extinderea prin know-how strategic.
În 2024, agenția de marketing Ideologiq înregistrează o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, față de anul anterior.
Activează în 9 țări din regiunea Spațiu Economic European și Europa Centrală de Est și are în portofoliu branduri precum Raiffeisen Bank, Porsche Inter Auto sau Novo Nordisk.
Agenția încheie în 2024 o aplicație mobilă în 16 luni și a organizat un eveniment cu peste 1.000 de participanți.
Are patru departamente specializate care au livrat zeci de proiecte pe verticale diverse, de la e-commerce la comunicare integrată.
Ce spune Adrian Ichim, cofondator, Ideologiq?
„Eu sunt Adrian Ichim și, într-adevăr, am fondat agenția asta împreună cu un partener pe numele lui Adi Apostol. Foști colegi de bancă în liceu. Și uite așa avem și un prim răspuns pentru întrebarea asta legată de creștere. Am crescut în fiecare an, am crescut sănătos, organic, în primul și în primul rând datorită echipei pe care am reușit să o adunăm în jurul nostru și datorită competențelor dezvoltate. Făceam un calcul: din 2008 până în 2025, în 17 ani de agenție am dezvoltat multe competențe local aici. Nu am avut de unde să importăm foarte multe, mai degrabă le-am dezvoltat. Cred că astea sunt secretele creșterii.
Ne uităm mai mult ca niciodată la proiecte care caută rezultate. Cine mai spune în ziua de astăzi că dezvoltă proiecte sau face campanii în zona de marketing, comunicare sau publicitate fără a avea un scop precis, sau în vânzare, nu recunoaște adevărul. Avem o schimbare în care companiile cer din ce în ce mai mult rezultate, sunt conștiente. Ne uităm și la o maturizare și o creștere a competențelor pe toate nivelurile pieței de marketing. Și în special în zona digitală.
Totdeauna oportunitățile sunt legate de provocări. Cele mai mari provocări vin din zona oamenilor și al modului în care ne raportăm la viața de zi cu zi. Putem vorbi de două mari curente. Un impact și cea mai mare provocare vine de fapt din societate. Este o caracteristică societală a zilei de astăzi în care modul de gândire se schimbă. Generațiile noi au un mod de gândire asincron față de generațiile anterioare în ultimii 70-80 de ani. Deci prinde mai multe generații aici. Am tot gândit liniar și incrementat. Această gândire asincron ne duce în zona marketingului digital către folosirea mai multor canale în același timp, adaptând din mers strategii și blat.
Asta e o schimbare care a început să se simtă foarte mult de 2-3 ani în piață. În realitate, în proiecte, are impact în comportamente și în soluțiile pe care le punem noi împreună cu clienții noștri în piață, dar nu numai noi. Este o manifestare care se resimte la nivelul întregii industrii. Dacă vom reuși să captăm corect această schimbare de mod de gândire – și mă uit la oameni poate un pic mai experimentați, așa cum sunt și eu, de exemplu – am evitat cuvântul „bătrân”, dar până la urmă suntem un pic bătrâni. Dacă ne uităm la oamenii tineri, noi de fapt trebuie să ne adaptăm la modul lor de gândire și să construim lucruri care să funcționeze corect în sistemul pe care ei îl doresc și pe care ei îl creează acum”, spune el.
