Acțiunile Spotify scad cu 4% după ce compania raportează o pierdere de 0,42 euro pe acțiune și venituri de 4,19 miliarde de euro, sub așteptările Wall Street-ului

Acțiunile Spotify scad cu aproximativ 4% marți, după ce compania raportează rezultate mai slabe decât așteptările Wall Street-ului și oferă previziuni prudente pentru următorul trimestru, conform CNBC.

Platforma de streaming înregistrează o pierdere de 0,42 euro pe acțiune, în timp ce analiștii se așteaptă la un profit de 1,90 euro pe acțiune.

Venituri în creștere, dar pierdere netă pentru Spotify în acest trimestru

Veniturile pentru acest trimestru sunt de 4,19 miliarde de euro, sub estimările de 4,26 miliarde de euro. Totuși, veniturile companiei cresc cu 10% față de anul trecut, când sunt de 3,81 miliarde de euro. În ciuda acestei creșteri, Spotify raportează o pierdere netă de 86 de milioane de euro, comparativ cu un profit de 225 de milioane de euro în urmă cu un an.

Privind spre trimestrul al treilea, previziunile Spotify sunt sub așteptările Wall Street-ului și estimează venituri de 4,2 miliarde de euro, mai puțin decât cele 4,47 miliarde de euro anticipate. Compania menționează ca factor de influență ratele de schimb valutar.

Spotify înregistrează creșteri semnificative ale utilizatorilor și abonaților

Pe o notă pozitivă, platforma înregistrează o creștere semnificativă a bazei de utilizatori, numărul utilizatorilor activi lunar cresc cu 11% până la 696 de milioane, iar numărul abonaților plătitori crește cu 12% până la 276 de milioane. Pentru trimestrul următor, Spotify se așteaptă să ajungă la 710 milioane de utilizatori activi lunar, cu 14 milioane de noi utilizatori, și preconizează 5 milioane de abonați premium noi, ceea ce va aduce totalul la 281 de milioane.

Spotify introduce, de asemenea, o nouă funcție de solicitare pentru DJ-ul său alimentat de inteligența artificială, care înregistrează o creștere semnificativă a angajamentului în ultimul an. În 2024, Spotify obține primul său an complet de profitabilitate, iar acțiunile sale cresc cu 57% în acest an.

Exit mobile version