Acțiunile Pop Mart scad cu aproape 9% la Hong Kong, pe fondul temerilor că succesul păpușii Labubu se epuizează

Acțiunile Pop Mart scad luni cu aproape 9% la începutul ședinței bursiere de la Hong Kong, pe fondul temerilor că succesul păpușii Labubu își pierde din atractivitate, conform FT.

Corecția marchează cel mai mare declin intraday de după aprilie și aduce pierderile la peste 10% față de săptămâna trecută, deși titlurile rămân cu 180% peste nivelul de la începutul anului.

Acțiunile Pop Mart scad puternic pe fondul temerilor cu privire la declinul succesului Labubu

Raliul spectaculos din ultimele luni transformă Pop Mart într-una dintre cele mai valoroase companii de jucării la nivel mondial, cu o capitalizare de piață mai mare decât Hasbro și Mattel la un loc, chiar și după recenta scădere. Succesul global al personajului Labubu, promovat inclusiv de vedete precum David Beckham și Rihanna, alimentează această ascensiune.

Analiștii avertizează însă că dependența de un singur produs devine vulnerabilă și subliniază că Pop Mart trebuie să lanseze constant personaje noi pentru a susține o evaluare bursieră de aproape 29 de ori câștigurile estimate pentru următorul an.

Exit mobile version