Dintre numeroasele defecte pe care oamenii le dezvăluie la locul de muncă, unul dintre ele iese în evidență, fiind practic un „distrugător al încrederii” în ochii fiecărui CEO, spune un expert în carieră de la Harvard.
Angajații care își iau „credite pentru ideile altora” sunt cei mai detestați în ochii fiecărui CEO, spune Heidi K. Gardner, consilier în carieră la Harvard Law School. „Pentru mine, semnalează unul dintre cele două lucruri”, spune ea pentru CNBC Make It. „Lipsa de încredere sau lipsa de competență.”
Nu este etic să folosești munca sau ideile altcuiva și să le prezinți drept propriile tale proiecte. Un CEO va crede că nu-ți respecți colegii, spune Gardner. „Poate că nu sunt în stare să vadă de fapt câtă valoare îi aduc oamenii din jurul lor pentru propriul lor succes. Și această incapacitate de a aprecia contribuțiile altor oameni este un avertisment imens pentru mine.”, a explicat ea.
S-ar putea să nu-ți dai seama că îți asumi munca colegilor tăi. De exemplu, ai putea să accepți laudele șefului tău pentru un proiect de grup în loc să-i spui despre colegii tăi cu care ai lucrat. Un alt scenariu ar fi să prezinți o idee pe care tu și un coleg ați făcut-o împreună fără să-l menționezi și pe el sau să vorbești despre contribuția lui.