- Tinerii angajați au opinii îndrăznețe și aspirații globale, scrie Fast Company.
- Gen Global este noua generație de angajați care își dorește oportunități de creștere.
- Un studiu realizat de G-P arată că 79% dintre angajați doresc să lucreze pentru o companie globală.
Gen Global intră în câmpul muncii. Noua generație de angajați își dorește oportunități de creștere, experiențe diverse și flexibilitate la locul de muncă, scrie Fast Company.
Tinerii angajați împărtășesc aceste idei pe rețelele de socializare. Acest lucru aduce un impact asupra locurilor de muncă din întreaga lume. Iar datorită rețelelor de socializare, angajații au astăzi o putere extraordinară.
Ce înseamnă asta?
Sunt peste 200 de milioane de influenceri care postează conținut pe rețelele de socializare. Mulți dintre utilizatori promovează tendințe precum programele flexibile și bunăstarea la locul de muncă.
Aceste tendințe în continuă schimbare generează cerințe, așteptări și comportamente diferite în rândul angajaților. În prezent, oricine dorește are acces la un megafon și la posibilitatea de a intra în contact cu oricine, oriunde.
În plus, progresele tehnologice facilitează munca de la distanță, iar expansiunea economiei de tip gigant schimbă modul în care oamenii se gândesc la ceea ce înseamnă „a merge la serviciu”.
Studiile arată că 85% dintre angajații sub 27 de ani cred că firmele multinaționale (globale) oferă mai multe oportunități de dezvoltare profesională.
Gen Global sunt convinși că aceste companii globale atrag cele mai bune talente, sunt permanent în pas cu tehnologia, mai diverse din punct de vedere cultural, oferă salarii mai bune și mai multă flexibilitate la locul de muncă.
FlexJobs a constatat că aproape 75% dintre angajații sub 27 de ani spun că flexibilitatea la locul de muncă este principalul beneficiu pe care îl caută.
Cererea e mare pentru companiile multinaționale
Gen Global vrea să lucreze pentru organizații internaționale. Tinerii angajați consideră că firmele globale oferă acces la salarii și beneficii mai bune (49%), un loc de muncă divers din punct de vedere cultural (48%) și o mai mare flexibilitate (40%). Acești factori suplimentari sunt ceea ce mulți tineri angajați prioritizează atunci când evaluează oportunitățile de angajare.
39% dintre respondenții la sondaj menționează ca motiv principal pentru a lucra în cadrul unei organizații globale oportunitatea de a dobândi noi competențe personale.
Ce îi atrage pe tinerii angajați?
În timp ce angajații sunt interesați de oportunitățile oferite de companiile globale, sentimentul este reciproc și în rândul angajatorilor.
Aproximativ 66% dintre angajatori spun că prezența angajaților în mai multe țări face parte din strategia lor de afaceri. 28% spun că acest lucru este esențial pentru viitorul companiei lor. Angajații pot fi productivi indiferent de locul din lume în care se află. Acest lucru se datorează în mare parte tehnologiei.
Înțelegerea abilităților, punctelor forte și aspirațiilor angajaților permite o mai bună gestionare a forței de muncă, dezvoltarea talentelor și planificarea strategică.
Companiile care caută dincolo de granițe pentru a avea acces la cele mai bune talente trebuie să se pregătească pentru Gen Global și pentru forța de muncă de pretutindeni.
Ca tinerii angajați să fie interesați de un loc de muncă, angajatorii trebuie să investească în modernizarea tehnologiei lor.
Flexibilitatea la locul de muncă, salariile și beneficiile mai mare îi atrag pe cei din Gen Global.