Mihai Faur, Chief Information Officer, UiPath, povestește, într-o discuție cu Fini, la Viața ta e un business, despre momentul de răscruce al UiPath, când a crezut că nu își vor mai putea reveni: În 2019 a fost un moment de cotitură pentru că, deși angajasem rapid, ne-am ocupat de recrutări, nu am reușit să livrăm cifrele așa cum ne doream noi

În 2019, după o creștere rapidă, UiPath angajează mulți oameni, dar nu reușește să atingă țintele propuse și riscă un eșec. Totuși, pandemia schimbă situația: companiile adoptă automatizarea pentru a reduce costurile, iar UiPath are o creștere semnificativă.

Ce spune Mihai Faur, Chief Information Officer, UiPath, la Viața ta e un business?

”În 2019, după mai mulți ani de succese, de creșteri spectaculoase, ești cumva euforic de această creștere și ridici bani. Și, bineînțeles, angajezi mulți oameni. Posibilitatea de a integra acei oameni, vorbim aici de oameni de vânzări, ca să livreze țintele, destul de provocatoare, în 2019 a fost un moment de cotitură pentru că, deși angajasem rapid, ne-am ocupat de recrutări, nu am reușit să livrăm cifrele așa cum ne doream noi și ne îndreptam oarecum spre un dezastru dacă nu schimbam cârma.

Cârma corabiei și direcția companiei. Poate că acela a fost momentul cel mai greu, dar am trecut. A venit momentul pandemiei care, de fapt, a venit cu o chestie pozitivă pentru UiPath. În cele din urmă, toate companiile s-au restructurat și-au redus costurile ca să devină profitabil, ca să reziste, iar automatizarea, tehnologia de automatizare, le dădea acces la reducerea de costuri. Și atunci am cumpărat foarte mult, noi am crescut pe pandemie”, spune el, la Viața ta e un business.

Exit mobile version