- Florina Dobre, CEO, Bringo România susține călătoriile ce inspiră liderii să integreze diversitatea în gândire și strategii, ele conduc la soluții inovatoare și echipe mai implicate.
- Liderii ascultă activ și valorifică opiniile echipei, aplică principii din hobby-uri, cum ar fi adaptabilitatea și setarea de obiective clare, spune CEO-ul, potrivit Business Magazin.
- Bringo România are circa 85 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 60 milioane lei.
Călătoriile oferă inspirație pentru idei noi și perspective diferite, ajută liderii să influențeze pozitiv echipa și să promoveze un mediu deschis la inovație, spune Florina Dobre, CEO-ul Bringo România, potrivit Business Magazin.
Care sunt beneficiile hobby-ului?
Călătoriile alături de familie te încarcă cu energie și creează amintiri prețioase, consolidează legături personale și pasiune pentru descoperirea locurilor și culturilor noi. Interacțiunile cu oameni din culturi diferite inspiră soluții inovatoare, îmbunătățește colaborarea și rezultatele în mediul de afaceri. Acestea oferă inspirație și idei integrate în activitatea profesională, contribuie la un mediu de lucru mai empatic și colaborativ. Hobby-urile, inclusiv călătoriile, sprijină deciziile eficiente și creează conexiuni mai autentice în relațiile profesionale, susține Florina Dobre.
Care este legătura dintre hobby și afaceri?
Adaptabilitatea și stabilirea obiectivelor clare sunt reguli esențiale aplicate atât în hobby-uri, cât și în afaceri, ele permit gestionarea situațiilor imprevizibile și atingerea scopurilor pe termen lung. Ascultarea activă și respectul opiniilor contribuie la crearea unui mediu colaborativ, fie în familie, fie în leadership și promovează încrederea și implicarea. Florina Dobre evită activitățile riscante, precum alpinismul, și preferă experiențele sigure și plăcute, mai ales călătoriile alături de familie.
Despre Bringo România
CEO-ul Bringo România conduce echipa Bringo din 2023.
Compania angajează 85 de persoane și generează o cifră de afaceri de 60 milioane lei, vinde produse de peste 500 milioane lei anual prin aplicație.
Colaborează cu peste 1.100 de personal shopperi, operează în peste 30 de orașe și înregistrează peste 4.000 de comenzi zilnic.
Anul acesta, are 1 milion de comenzi în primele 9 luni și estimează să depășească 1,5 milioane până la finalul lui 2024.
Recent, Bringo a lansat împreună cu Carrefour, un serviciu de colectare a ambalajelor prin programul garanție reciclare (SGR).
Personal shopperii preiau ambalajele direct de la clienți și oferă instant contravaloarea garanției sub formă de voucher în aplicație.