Ce cărți se regăsesc pe lista de lectură a unui CEO?

Doug McMillon. Director general la Walmart

Chiar dacă agenda unui CEO este plină de întâlniri, unii lideri găsesc timp pentru lectură, fie pentru plăcere, fie pentru a aprofunda un subiect important. Liderii din mediul de afaceri împărtășesc frecvent listele lor de cărți care le influențează strategiile, atât pe plan personal, cât și profesional, scrie Business Insider.

Doug McMillon, CEO-ul Walmart, publică retrospectiva sa anuală, în care enumeră cele 10 cărți care îi modelează anul 2024.

„Cel mai profund impact îl are să recitesc cartea lui Sam,” declară McMillon. „De fiecare dată când o citesc, descopăr idei noi și îmi amintesc de ce cultura noastră are atât de mult succes.”

Ce cărți citește McMillon?

Cartea lui David Brooks din 2023, “How to Know a Person”, se bazează pe domeniul psihologiei pentru a ajuta cititorii să înțeleagă mai bine cum să se conecteze cu cei din jur.

Carte ce oferă un ghid practic pentru atingerea succesului în viață și carieră, se inspiră din experiențele cofondatorului Axios și Politico, Jim VandeHei, în jurnalism și antreprenoriat.

Bryant, care face parte din Consiliul Consultativ Prezidențial pentru Alfabetizare Financiară, își propune să ofere oricui dorește să construiască baze financiare solide un ghid accesibil pentru atingerea obiectivelor.

“Genesis”, co-scrisă de fostul CEO Google Eric Schmidt, analizează potențialele beneficii și repercusiuni ale evoluției inteligenței artificiale și dezbate modul în care această tehnologie ar putea interacționa cu umanitatea pe termen lung.

“Co-Intelligence,” scrisă de Ethan Mollick, profesor asociat la Wharton și co-director al laboratoarelor de inteligență artificială, încurajează cititorii să interacționeze cu AI într-un mod productiv. Cartea explorează modalitățile prin care oamenii pot beneficia de inteligența artificială și pot învăța să o utilizeze în avantajul lor.

Carte axată pe inteligența artificială, autorii oferă un cadru pentru a concura în era în continuă evoluție a AI, analizează structurile a ceea ce ei numesc „organizații centrate pe AI.

Această carte, publicată în 2010, prezintă povestea unei ferme aflate în dificultate, amenințată de faliment și concurență, servind drept parabolă pentru a transmite o lecție despre inovație.

Cartea analizează, dintr-o perspectivă internă, modul în care parteneriatul dintre Walmart și Procter & Gamble a influențat profund industria retailului.

Cartea se bazează pe vasta carieră militară a amiralului McRaven pentru a oferi cititorilor lecții fundamentale despre leadership.

Carte scrisă de fondatorul Walmart, Sam Walton, “Made in America” este, potrivit lui McMillon, cea mai „impactantă” lectură a anului.

Exit mobile version