- 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, cu vânzări în creștere cu 21% în 2024, scrie ZF.
- Cele mai multe afaceri sunt în Casă & Grădină (25%), Consumabile (21%), Fashion (17%) și Media & Jucării (14%).
- Antreprenoarele folosesc Fulfilment by eMAG, eMAG Ads (+40% vizibilitate) și programul Genius (1,5 milioane clienți).
În 2024, peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt gestionate de femei, iar vânzările acestora cresc cu 21% față de anul precedent, scrie ZF.
O treime dintre aceste companii își extind activitatea pe piețele externe și exportă produse în Bulgaria și Ungaria prin programul Cross-border.
Care este implicarea femeilor antreprenor în comerțul online?
Femeile sunt active în toate segmentele de retail și contribuie la dezvoltarea economiei digitale, valorifică tehnologia și instrumentele eMAG Marketplace pentru a-și scala afacerile atât pe plan local, cât și internațional.
Compania continuă să investească în soluții digitale care sprijină antreprenorii în creșterea afacerilor la nivel regional și se adresează unei piețe de 35 de milioane de oameni.
Care sunt domeniile de activitate?
Companiile conduse de femei sunt prezente în toate categoriile majore din eMAG Marketplace.
Cele mai multe vând produse din categoriile Casă & Grădină (25%) și Consumabile (21%), urmate de Fashion (17%) și Media & Jucării (14%).
În plus, 12% dintre afaceri activează în domeniul Electro-IT, iar 10% în Auto & Travel și demonstrează astfel diversitatea în care femeile dezvoltă afaceri în e-commerce.
Care este impactul campaniilor eMAG?
Extinderea pe piețele externe reprezintă un pas natural pentru multe dintre aceste companii, IAR o treime dintre ele vând deja în Bulgaria și Ungaria, ceea ce generează creșteri de venituri de până la 37%.
Totodată, aproape 60% dintre aceste afaceri participă la campaniile eMAG și reușesc să își multiplice vânzările de până la patru ori pentru produsele promovate.
Care sunt instrumentele de susținere ale antreprenoarelor?
Femeile antreprenor utilizează diverse programe din eMAG Marketplace pentru eficientizarea operațiunilor și creșterea vizibilității produselor.
Fulfilment by eMAG preia logistica și permite sellerilor să se concentreze pe dezvoltarea afacerii.
eMAG Ads crește vizibilitatea produselor cu peste 40%, iar programul Genius oferă acces la o bază de peste 1,5 milioane de clienți, ceea ce duce la rate mai mari de conversie și vânzări crescute.

