Jaclyn Sienna a început ca travel agent pentru VIP-uri când n-avea niciun ban. Vezi unde a ajuns

Fake it till you make it funcționează. Cel puțin în unele cazuri. Jaclyn Sienna a început ca agent pentru VIP-uri când n-avea niciun ban. Și niciun client. Le spunea că e totul ocupat. Să revină sezonul următor. Și-au revenit. Acum lucrează cu președinți și vedete.

Cum i-a reușit?

Inițial, soțul Siennei credea că aceasta este cea mai proastă persoană din lume, deoarece primea apeluri de la clienți care doreau să meargă la Disney sau în New Jersey, iar Sienna le spunea că sunt prea ocupați. În realitate, afacerea lor nu avea clienți, ci doar pretindeau că sunt foarte ocupați. După 16 ani de activitate, afacerea a început să dea roade. Sienna a reușit să atragă mulți clienți celebri și lideri mondiali, inclusiv George W. Bush și Mariah Carey, oferind servicii exclusiviste pentru clienți care câștigă peste 100 de milioane de dolari pe an. Ceea ce o diferențiază pe Sienna este grija și atenția pe care le oferă clienților, deși aceștia sunt mult mai puternici.

Sienna a fost ospătar timp de cinci ani înainte de a-și începe afacerea, ceea ce îi oferă o înțelegere profundă a personalității oamenilor. Deține o “carte neagră” cu peste 2000 de relații din industria ospitalității, ceea ce îi permite să creeze experiențe unice. Clienții îi explică ce caută, iar ea le transmite viziunea folosind doar câteva cuvinte. Filosofia afacerii sale nu se limitează la a-i aduce pe clienți în locații exclusiviste, ci se concentrează pe asigurarea că aceștia merită acele experiențe. Sienna oferă adesea evenimente unice, cum ar fi o cină la lumânări la Versailles sau un brunch pe Arcul de Triumf. De asemenea, oferă și lucruri simple, precum unt de arahide și bere fără alcool, așa cum a cerut Bush în Etiopia. Îi pasă de oameni și vorbește cu toată lumea pentru a găsi opțiuni interesante.

Exit mobile version