Volkswagen intră în criza Dieselgate, după ce se descoperă că milioane de mașini folosesc software care falsifică testele de emisii și aduc costuri de peste 32 mld. dolari

FILED - 25 February 2020, Saxony, Zwickau: An employee of Volkswagen Sachsen in Zwickau places the VW logo in the front of the VW ID.3. The crisis of the outbreak of the newly coronavirus and the dampening of economic activity in many countries caused serious damage to the sales of the German auto giant Volkswagen Group last February. Photo: Hendrik Schmidt/dpa-Zentralbild/ZB

În 2015, Volkswagen intră în cea mai gravă criză din istoria sa, după ce se descoperă că milioane de mașini sunt dotate cu un software care falsifică testele de emisii, conform ZF.

În realitate, nivelul poluanților depășește cu mult limitele legale.

Volkswagen încearcă să își repare imaginea prin electrificare, dar întâmpină obstacole

Scandalul Dieselgate aduce grupului german sancțiuni, procese și costuri de peste 32 de miliarde de euro, distrugându-i reputația de lider al tehnologiilor verzi. Pentru a-și reface imaginea, compania pariază pe mașinile electrice și promite în 2021 că va depăși Tesla la vânzări până în 2025.

Însă ambițiile se lovesc de obstacole: primele modele au probleme software, consumatorii europeni devin sceptici, producătorii chinezi câștigă teren pe piața locală, iar în SUA oferta Volkswagen nu reușește să genereze entuziasm.

Exit mobile version