Liderul hibrid Toyota țintește o creștere majoră a vehiculelor plug-in

Visitors walk at Toyota Motor Corp.'s gallery in Tokyo on Jan. 15, 2020. Toyota’s April-June profit plunged 74% as the coronavirus pandemic crushed vehicle sales to about half of what the top Japanese automaker sold the previous year, reported Thursday, Aug. 6, 2020. (AP Photo/Koji Sasahara)

Toyota plănuiește o creștere semnificativă a vânzărilor de vehicule electrice hibride plug-in, PHEV, care pot circula o distanță în modul complet electric înainte folosirii motorului pe benzină, conform CNBC.

Deși Toyota a lansat primul Prius PHEV în SUA în 2016, interesul pentru aceste mașini revine pe măsură ce producătorii încearcă să respecte standardele stricte de emisii și economie de combustibil.

David Christ anunță că Toyota crește treptat vânzările de PHEV în SUA

David Christ, general manager, Toyota pentru America de Nord, afirmă că firma crește treptat procentul de PHEV în gamă și dorește să mărească autonomia electrică a acestora.

Toyota intenționează ca PHEV-urile să reprezinte circa 20% din vânzările sale în SUA până în 2030, în linie cu reglementările stricte din California, deși planurile pot fi influențate de reglementări, acceptarea clienților și prețuri.

Toyota investește în tehnologia PHEV

În ciuda incertitudinii legislative și a adoptării lente a mașinilor electrice totale, Toyota investește în aceste tehnologii, iar performanța PHEV-urilor continuă să crească.

Vânzările PHEV Toyota și Lexus cresc cu aproape 40% anul trecut, iar modelele hibride clasice au un avans de 53%. Christ declară că Toyota extinde oferta de hibride și PHEV-uri în mai multe modele pentru a crește procentul acestor tehnologii în portofoliu.

Exit mobile version