FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa

Din 10 iulie, FlixBus, compania care administrează cea mai extinsă reţea de autocare interurbane din Europa, lansează primele curse interne în România. Compania confirmă deja zece rute principale, care leagă direct oraşele Timişoara, Constanţa, Iaşi, Cluj-Napoca, Braşov, Craiova, Oradea, Arad, Botoşani şi Baia Mare, scrie ZF.

Potrivit lui Adrian Răşoiu, director de dezvoltare business FlixBus România, prin aceste rute compania acoperă aproximativ 50 de oraşe din ţară. FlixBus oferă astfel o reţea de transport interurban extinsă şi interconectată, menită să asigure alternative moderne şi eficiente de mobilitate.

Care e modelul de funcţionare FlixBus?

FlixBus nu deţine propriile autocare, ci funcţionează ca un agregator şi operator de reţea. Compania planifică rutele şi pune la dispoziţia transportatorilor o platformă digitală, într-un mod similar cu Bolt sau Uber, care oferă aplicaţii mobile pentru transport urban.

Care sunt comparațiile la preț?

FlixBus colaborează cu peste zece operatori de transport din România şi Bulgaria pentru desfăşurarea curselor. Ca punct de comparaţie, o călătorie cu trenul de la Bucureşti la Braşov începe de la 33 de lei, iar spre Constanţa de la 82 de lei.

Exit mobile version