Iubitorii de Ferrari sunt dispuși să plătească sute de mii de dolari în plus pentru personalizarea mașinilor

Ferrari a declarat miercuri că profitul din trimestrul al doilea a crescut cu 33% față de un an în urmă, deoarece mai mulți dintre clienții săi au ales opțiuni costisitoare de „personalizare” pentru noile lor mașini sport, scrie CNBC.

Compania se așteaptă acum la venituri în 2023 de aproximativ 5,8 miliarde de euro și un profit pe acțiune între 6,25 și 6,40 euro.

Ferrari și-a extins foarte mult listele de opțiuni în ultimii ani , oferind clienților săi o gamă largă de finisaje de vopsea, materiale interioare și alte detalii. Acele opțiuni extinse, pe care compania le numește „personalizări”, pot adăuga sute de mii de dolari la prețul unui nou Ferrari.

Ferrari a raportat un profit de 334 milioane euro, sau 1,83 euro pe acțiune, o creștere de 33% față de profitul de 251 milioane euro, sau 1,36 euro pe acțiune, în aceeași perioadă a anului precedent.

Veniturile au crescut cu 14% de la an la an la 1,47 miliarde de euro.

Exit mobile version