Dacia a vândut cel de-al 10.000-lea vehicul Dacia Spring pe piaţa din România. Autoturismul, de culoare albă, afişând noua identitate vizuală a mărcii Dacia, a fost achiziţionat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto naţional, Rabla Plus.
Dacia Spring deţine în prezent peste 50% din vânzările segmentului de maşini electrice, precizează un comunicat al companiei.
„Atingerea jalonului de 10.000 de unităţi livrate reprezintă o confirmare a succesului înregistrat de primul model electric al mărcii Dacia. Oferind cea mai accesibilă soluţie de mobilitate electrică de pe piaţă, Spring contribuie din plin la democratizarea segmentului vehiculelor cu emisii zero”, a declarat Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.
De la lansarea sa, în toamna anului 2020, Dacia Spring a înregistrat peste 110.000 de comenzi la nivel internaţional, aproape 70.000 dintre acestea fiind deja livrate clienţilor din 30 de ţări, marea majoritate din Europa. La sfârşitul lunii noiembrie, cele mai multe vehicule Dacia Spring erau înmatriculate în Franţa (aproape 29.000 de unităţi) şi Germania (peste 14.000 de unităţi).